Divat Interjú - Renivel, a renibeautyandfashion.blogspot bloggerinájával

divat_interju_9.png

A mostani divat interjúban Renivel, a renibeautyandfashion.blogspot bloggerinájával beszélgettem.. Igazából én már kétszer is írtam Reni oldalán és így örültem,hogy most az ő válaszai fognak megjelenni a blogomon. Reni szépségápolás, életmód és divat témaköreiben osztja meg gondolatait, szóval ez a divat interjú így még relevánsabb volt számára.:)

Mit jelent számodra a divat?
Számomra a divat nem azt jelneti, hogy egy adott személy diktálj a divatot, hanem több ember által alkotott vélemény alapján születik meg az a bizonyos divatosnak mondható ruhadarab.

Milyen stílus áll hozzád a legközelebb?
Nagyon szeretem a kifinomult stílust az egyszerű, letisztult stílust ám néha nálam is akad olyan, hogy a ruhásszekrényből előkerül egy-egy olyan ruhadarab ami nem feltétlenül a komfortzónámba tartozik bele.

A nyári trendek közül melyik az abszolút kedvenced és amit, ki nem állsz?
Talán 2 éve lett nagy divat az, hogy minden ruhát váll alá terveznek, egy kis fodorral, aminek természetesen vannak előnyei is. Talán ez az a trend amit én is követtem és beadtam a derekam egy ilyen ruha megvásárlására, azóta imádom!

Volt már olyan ruhád, amit csak azért vettél meg, mert divat volt?
Nem! Soha nem teszek ilyet, hiszen lehet abszolút nem áll közel hozzám az a ruhadarab és tudom, hogy soha nem fogom felvenni csak ott lesz hónapokig használatlanul a szekrényembe aminek nem sok értelmét látom.

Van olyan személy vagy blog, aki/ ami inspirálja az öltözködésedet?
Természetesen az 11Ground és a Hello Fashion Blog írója.

Mi a kedvenc nyári szetted, ami mindig kihúz a bajból, amikor nincs kedved semmihez?
A jól megszokott farmer, fehér rövid ujjú póló kombinációja mindig jelen van nálam, ha esetleg rohannom kell valahova.

Mik a kedvenc ruha márkáid és hol szoktál vásárolni?
Őszintén nincsenek kedvenc márkáim, mert nem vagyok márka hű ilyen téren. Általában mindig mást veszek és nem a márkát tartom első soron. Lehet érdekesen hangzik de bolt sincs amit úgy ki tudnék emelni, igazából ott vásárolok ahol valami  megtetszik.

Mit gondolsz turikról?
Szerintem semmi probléma nincs a turival én jómagam is szoktam néha turizni, hiszen ott tényleg egyedi darabokra lelhetünk.

szoknya vagy nadrág?
Természetesen nadrág. Nekem a szoknya nagyon idegen, komfortzónán kívüli darab számomra. :D

csíkos vagy virág minta?
Nehéz választás, hiszen mindkettőt szeretem, de a csíkos közelebb áll hozzám.

szandál vagy tornacipő?
Szintén nehéz eldönteni, de talán a tornacipő volt az amit idén nyáron többet viseltem.

bikini vagy egy részes fürdőruha?
Bikini.

sportos vagy elegáns?
Elegáns.

Köszönöm Reninek a válaszokat! :) Remélem nektek is tetszett ez a bejegyzés és a következőben is velem fogtok tartani.:)

További tartalmakkal várlak a FACEBOOK, INSTAGRAM  és YOUTUBE oldalamon.

sign.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr4512808372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása