Maybelline & Cosmopolitan Blogger School | Vajon megérte a 2 nap?

20190901_154553-01.jpeg

Sziasztok! :) Egy igazán különleges hétvégét tudhatok magam mögött, amiről videó is fog készülni a YouTube csatornámra, de mégis szükségét érzem, hogy itt blogon is írjak róla. Szóval a Cosmopolitan és a Maybelline által rendezett blogger suliról lesz szó. Elöljáróban annyit, hogy az esemény Budapesten zajlott és két napos program várt minket.

Olyan augusztus 20 után tudtam meg, hogy bekerültem a blogger suliba, már ekkor nagyon izgatott voltam és vártam azt a bizonyos két napot. Apropó ez a két napos program hétvégére volt téve és ezért szintén örültem, hogy meg tudom oldani a részvételt. Biztos írtam már róla, hogy Miskolc környéki vagyok, így ez az kiruccanás is tervezést igényelt. Köszönöm a barátomnak, hogy feljött velem a fővárosba és megélte velem ezt az élményt.

70617117_892975594422879_8349545714824511488_n.jpg

Szombaton volt az első nap programja, így mi már fél 7kor indultunk, hogy a program kezdésére odaérjek. Szerencsére időben felértünk és a L’Oréal székházát is gyorsan megtaláltuk. Amikor felértem a harmadik emeletre  megpillantottam pár lányt, akik szintén erre a programra vártak és ott volt Lilla is, akivel már tavaly a Blogger Days-en is találkoztam. Ezt követően beléptünk a terembe és mindenkit egy-egy sminktáska várt. Hogy mi volt a smink táskámba? Ezt majd egy videóban fogom nektek megmutatni, de annyit megsúgok, hogy nagyon menő termékek. A sminktáskára szükségünk is volt, hiszen a nap egy négy órás smink oktatással kezdődött, amit Fazekas Richárd tartott, a Maybelline NY vezető sminkmestere. A Make-up in the city videókat követitek YouTube-on? Én egyszerűen imádok minden részt, így hatalmas dolog volt az, hogy ő tanított minket sminkelni. Sok új dolgot hallottam és sokszor mondtam magamban, hogy „ Húú én ezt eddig nem is tudtam! :D „ Ebben a 4 órás sminktanulásban az is benne volt, hogy sminkeltünk. Én Lillát sminkeltem ki, mint a képen is láthatjátok.

70084047_379236812757559_238478840794447872_n.jpg

Ebéd után Sasvári Tünde mesélt az influencer együttműködésekről és sok hasznos tanáccsal látott el minket. Fél 3-kor Sabján Johanna, a Cosmopolitan főszerkesztője  fejtette ki azt, hogy mitől lesz izgalmas a tartalom. Tetszett, hogy sok olyan tippet mondott, amit hasznosítani tudok vagy megerősített bennem pár dolgot. Tóth Beáta előadását szintén nagyon szívesen hallgattam, mert a követőkkel való kommunikáció volt a téma. Ezt a szombati nap pedig Tóth Attila prezijével zárult, aki a SEO-ról osztott meg velünk jó pár gondolatot.

A vasárnap reggeli kelés már elég nehézkes volt, mert előtte 6 napig korán keltem, de összeszedtem magamat és 10 órára már a L’Oréal székházában csücsültem. Ez a második nap a videózásról szólt és már reggel azon gondolkodtam, hogy már a szombati nap is eszméletlen volt..lehetne ezt fokozni?! Alexy Vivi előadása már bizonyította, hogy igen! Vivi először azt kérte tőlünk, hogy írjuk fel egy papírra, hogy szerintünk mitől lesz valaki jó influencer. Az előadásában pedig különböző érveket sorolt fel és megbeszéltük, hogy ki mit írt le. Nagyon szimpatikus volt, hogy Vivi minden kérdésünkre készségesen válaszolt és saját tapasztalatait osztotta meg. Azt hiszem nagyon magasra tette a lécet így a nap további részére. Ezt az előadást Tóth Attila prezije követte, aki a YouTube minden csínját-bínját elárulta nekünk és sok új fogalommal találkoztam.

70486595_2097222427245685_2172442665029730304_n.jpg

Ebéd előtt Iszak Eszti következett, aki a kommunikációs tanácsadást tartott. Lehet még eddig nem meséltem róla, de imádom a kommunikáció témakörét, ezért hatalmas figyelemmel követtem az előadást. Iszak Esztin látszott, hogy ebben a témába tényleg nagyon jó és sok szuper tanáccsal gazdagodtam. A prezi után tartottunk egy rövid gyakorlatot, aminek az volt a lényege, hogy kiálltunk a többiek elé és elmondtuk, hogy mi a különlegességünk..mi a célunk. Ugye milyen nehéz kérdés? Persze nemcsak megfogalmazni, hanem kiállni is nehéz. Szóval fel volt adva a lecke, de szerintem mindenki jól abszolválta.

70281938_3055207877919779_4094625106209275904_n_1.jpg

Délután pedig Farkas Péter rántotta le a leplet a profi videó készítés titkáról. Szó esett a hang fontosságáról. Eddig én sokszor félvállról vettem a hangot, de be kell látnom, hogy a hang ugyanolyan lényeges, mint a kép, így a jövőben erre jobban fogok figyelni. A másik téma pedig a világítás volt, hogy milyen eszközökre érdemes befektetnünk. Volt egy olyan feladat is, hogy 20 perc alatt 3 kreatív képet kellett lőnünk és Péter elemezte, hogy mi jó és mi nem jó a képeken. Ez egy nagyszerű gyakorlat volt, mert ebből a gyakorlatból csak fejlődni lehet és hasznosítani a tartalomgyártásban. Összességében ez a délutáni előadás is nagy segítség volt, mert sok újat tanulhattam, amit fogok tudni hasznosítani majd a videózásban.

Most felmerül a kérdés, hogy hogy tetszett a hétvége? Úgy gondolom már az előző sorokból is kiderült, hogy imádtam és köszönöm, hogy részt vehettem. Nagyon jó szívvel fogok visszagondolni erre a két napra. Sok újat tanulhattam, új embereket ismerhettem meg és minden felmerülő kérdésemre választ kaptam. Hogyan tovább? Több videó is fel fog kerülni a YouTube csatornámra, így talán még jobban átadhatom nektek ezt az élményt és mesélhetek a csoda sminktermékeimről, amit kaptam.

sign_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr715040354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása