Hidratálás érzékeny bőrre - LA ROCHE-POSAY TOLERIANE ULTRA FLUIDE

roche2.jpg

Sziasztok! :) Érzékeny bőrűként ugye nem vagyok egyedül!? Az érzékeny bőröm ellenére kombinált bőrtípussal is  rendelkezem. Így már nem meglepő az sem, hogy több éve keresem a megfelelő hidratáló krémet. Nehéz olyan terméket találni, amely nem zsírosítja a bőrömet, kíméletes és még az összetevő listájában se legyen kivetnivaló. Pár hete már a La Roche-Posay Toleriane Ultra Fluide krémet használom és mivel nekem nagyon tetszik a termék, így gondoltam leírom nektek a tapasztalataimat.

La Roche-Posay márkáról

Egy francia márkáról van szó, amely az érzékeny bőrrel foglalkozik. Világszerte 25000 bőrgyógyász ajánlja a termálvízben gazdag termékeiket. A márka a L’Oreal tulajdonában van. Arcápoláson kívül smink, fényvédelem, testápolás és hajápolás terén is újdonságokkal várnak minket. Ezen felül pedig a gyerekekre is gondoltak! :)

La Roche-Posay Tolariane Ultra Fluide

roche1.jpg

Egy nappali hidratáló krém, amely minimalista összetételű, csak a legszükségesebb összetevőket tartalmazza. Egyrészt megnyugtatja a bőrt, másrészt pedig hozzájárul a bőr természetes védőrétegének megerősítéséhez. Érzékeny vagy allergiás arcbőrre ajánlják. Érzékeny szemkörnyéken is alkalmazható. Speciális hermetikus csomagolása van, így a krémbe nem kerül szennyeződés. A speciális összehúzódó termékzsáknak köszönhetően, pedig a krém utolsó cseppjeit is fel tudod használni.

Tapasztalatom

Mint a bejegyzésben már említettem, pár hete kezdtem használni a krémet. Egy nappali arckrémről beszélünk, azonban én este is szívesen szoktam használni. A krém textúrája nagyon könnyed, így mindig jó érzés felkenni. Nem szeretem a nehezebb állagú krémeket. Az arcbőrömet jól hidratálja és ,ha régebb óta olvastok, tudjátok, hogy a szemkörnyékem nagyon érzékeny. Azonban ezt a krémet meg sem érzi a szemkörnyékem, nem lép fel irritáció. A terméktől nem zsírosodott az arcbőröm, nem lettem pattanásos tőle. Kis méretének köszönhetően magammal tudom vinni és a 40 ml ellenére nekem elég sokáig kitart. Összességében, úgy gondolom, hogy ez egy szuper hidratáló krém és ha még nem találtad meg az igazit hidratáló krém terén, akkor ezt muszáj kipróbálnod! :)

Remélem tetszett ez a bejegyzés és köszönöm,hogy ma is velem tartottál. Megtalálsz még FACEBOOK-on és, YOUTUBE-on, INSTAGRAM-on is. Ha támogatsz egy like-kal vagy egy megosztással, azt is köszönöm neked! :)

 sign_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr7714877236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása