A 2017-es évem 12 Instagram képben

26241403_1908432725851333_101122279_n.jpg

Sziasztok! :) Tavaly is írtam egy évösszegző bejegyzést és úgy gondoltam most is készülök eggyel, hiszen sok minden történt a 2017-es évben. Úgy gondoltam, hogy 12 Instagram képet választok ki és ezek alapján elemzem az évet.:)

1. JANUÁR

Inspirations of Manuela (@inspirationsofmanuela) által megosztott bejegyzés,

 Már a január is izgalmasan indult, mert belevágtam a blog instagramjába. Az első képem egy Zakopane-ban készült kép volt és elhatároztam, hogy próbálok minél gyakrabban képeket feltölteni. Az évben 124 képet töltöttem fel, de remélem jövőre több is sikerülni fog.:) A januári kedvenc bejegyzésem az a kötött pulcsikról szólt →  Hogyan kombináljuk a meleg pulcsikat?

2. FEBRUÁR

Inspirations of Manuela (@inspirationsofmanuela) által megosztott bejegyzés,

 A februárban három bejegyzést írtam, ami annak tudható be, hogy életemben egy nehezebb időszak volt. Ennek ellenére, az Instagramon próbáltam aktív maradni. Ezek a nehéz időszakok döbbentenek rá az igazán apró dolgokra és arra, hogy minden napban meg kell látni a pozitív oldalt. Tudom, ez nagyon elcsépeltnek hangzik, de muszáj megtalálni a jó dolgokat, még akkor is ha néha összecsapnak a hullámok a fejünk felett.  A kedvenc bejegyzésem a Story Gála ruhamustra volt, amiben pár híresség outfitjét válogattam össze.→ Story Gála ruhamustra

3. MÁRCIUS

Inspirations of Manuela (@inspirationsofmanuela) által megosztott bejegyzés,

A március egy mérföldkő volt az életemben, mert elindítottam a YouTube csatornámat is Inspirations of Manuela néven.  Régóta gondolkodtam már ezen, aztán egyszer csak megléptem. A töprengésem főleg az miatt volt, mert féltem a környezetem reakciójától és egy alapvetően extrovertált személyiség vagyok. Azonban, ki kell lépni a komfort zónából.:) Nekem a videózással ez sikerült, igaz az akkor megfogadott heti videó nem mindig jön össze, de most 2018-tól majd próbálom betartani ( persze ha lement a vizsgaidőszak :D ). A márciusi kedvenc az első YouTube videómról szóló volt.→ Első videóm YouTube-on

4. ÁPRILIS 

Inspirations of Manuela (@inspirationsofmanuela) által megosztott bejegyzés,

Áprilisban két szuper dolog is történt velem. Az egyik, hogy részt vettem egy DM sminkelésen és egy profi sminkes, Kamilla készítette el a sminkemet. Sokat tanultam ebből a sminkelésből és ebből egyet emelek ki, hogy világos bőrűként kerülöm azóta a sötét szemöldök porokat. A másik dolog az az volt, hogy létrejött az első együttműködésem a blogon a Rosegal-lal. Ez hatalmas öröm volt és ez az együttműködés mai napig tart. :)  Az áprilisi kedvencemen szerintem nem lepődtök meg ha azt mondom, hogy a sminkelés volt.→DM Smink Roadshow

5. MÁJUS

Inspirations of Manuela (@inspirationsofmanuela) által megosztott bejegyzés,

A május hónap is különleges volt, hiszen ekkor lett 1 éves a blog. Nem gondoltam volna még az elején, hogy ennyire beleszeretek a blogolásba és, hogy kitartó is leszek benne. Emellett pedig májusban írtam meg az első személyesebb bejegyzésemet a  születésnapi mellett. Ez a bejegyzés pedig arról szólt, hogy mennyire számít a lájkok száma a blogolás világában. A poszttal kapcsolatban sok pozítiv visszajelzést kaptam, ami megerősített abban, hogy több ilyen tartalomra van szükség a jövőben. A májusi kedvencem mégis a szülinapi bejegyzés, hiszen mégis csak 1 éves lett a blog → 7 dolog, amit a blogom tanított

6. JÚNIUS

Inspirations of Manuela (@inspirationsofmanuela) által megosztott bejegyzés,

Júniusban elég sok minden történt. A legnagyobb dolog, hogy átvettem a BA diplomámat. Eközben persze a blogolás sem állt meg. Mivel eljött a jobb idő, így több outfit bejegyzés is felkerült. Az egyik kedvencem a Tankcsapda koncert előtt készített outfit bejegyzés volt. A helyszín a Diósgyőri vár volt, így mondanom sem kell, hogy miért is ez lett a kedvencem. → Flowers are my best friends

7. JÚLIUS

Inspirations of Manuela (@inspirationsofmanuela) által megosztott bejegyzés,

A július a pihenésről szólt, mert két hetet is a Balatonnál tölthettem. Ez a két hét teljesen feltöltött és mire haza értem kiderültek a felvételi pontok is, felvettek tolmács és fordító mesterképzésre. A július a blog életében is egy változást hozott, mert a blogspotról átjöttem a blog.hu-ra. Ezen is sokat gondolkodtam, de így pár hónap elteltével már tudom, hogy megérte. A bejegyzéseim többször voltak Index2-n és kétszer az Index oldalán is láthatóak voltak. A kedvencem júliusban az a poszt volt, amikor arról meséltem nektek, hogy átköltöztem a blog.hu-ra.→ Hello blog.hu!

8. AUGUSZTUS

Inspirations of Manuela (@inspirationsofmanuela) által megosztott bejegyzés,

A blog életében ez a hónap is produktív volt.:) Emlékeztek még a Divat Interjú sorozatomra? Ennek kereteiben minden héten egy bloggert faggattam a divat témájában. Felkerült a blogra egy outfit bejegyzés is, amiben baseball sapkát viselek. Ez azért is nagy szám, mert több éve nem viseltem baseball sapkát és nem is nagyon szerettem. Ám ezen a nyáron mégis nagy szerelem volt. A kedvenc bejegyzésem ez az outfit bejegyzés volt.→ Baseball Cap

9. SZEPTEMBER

Inspirations of Manuela (@inspirationsofmanuela) által megosztott bejegyzés,

Az első hete már a 24. születésnapommal kezdődött, amit még mindig nem szoktam meg, hogy ennyi idős vagyok. Eközben az egyetem is beindult, szóval elkezdett csökkeni a szabadidőm. :D A blogon próbáltam változatos témákat felhozni és egy ilyen volt a körömrágás. A kedvenc bejegyzésem az őszi must have volt, amiben összegyűjtöttem az évszak trendjeit. →Őszi Must Have

10. OKTÓBER

Inspirations of Manuela (@inspirationsofmanuela) által megosztott bejegyzés,

Az októberemben a legkedvesebb emlék az az volt, hogy eljutottam a Cosmo Blogger Day-re. Mivel Budapesttől elég messze lakok, így nem jutok el bloggereknek szervezett rendezvényekre. A Blogger Day nagyon tetszett és nagyon sok inspirációt kaptam. Ezek után egyértelmű,hogy a kedvenc bejegyzésem ehhez a témához kötődik. → Első Blogger Day élményem

11. NOVEMBER

Inspirations of Manuela (@inspirationsofmanuela) által megosztott bejegyzés,

Novemberben két olyan bejegyzés is volt, ami közel áll a szívemhez. Az első a Csak márkás cuccokkal lehetsz divat blogger? – és egyéb „igazságok” megcáfolva című bejegyzésem volt, amiben egy szintén őszinte személyes véleményemet olvashattátok el ebben a témában. A második pedig a L’oréal alapozóról szóló poszt volt, amiben elmeséltem, hogy hogyan jártam meg ezzel az amúgy tökéletes alapozóval. Ez a bejegyzésem a DM oldalán is megjelent, ami külön boldogság volt. :) A kedvenc bejegyzésem így az előbb említett volt.→ L’oréal True Match alapozó teszt - Hogyan NE válassz alapozót

12. DECEMBER

Inspirations of Manuela (@inspirationsofmanuela) által megosztott bejegyzés,

Mintha tegnap lett volna..és tényleg.:D A hónap elején beindult a beadandók forgataga és alig győztem írni őket. Ezért is lett kevesebb a bejegyzés. A decembert egyetlen dolog miatt vártam, ami nem más volt, mint a karácsony. Ez az ünnep az, amire már januártól várok és nem tudom szavakkal leírni azt az érzést, amit a karácsony ad.:)  A kedvenc bejegyzésem a Karácsonyi Must Have volt, amiben tippeket adtam a karácsonyi outfithez. Az évben ez volt a ti kedvenc bejegyzésetek is hiszen lassan 3700-an olvastátok el.→ Karácsonyi Must Have

Összességében nem is gondoltam volna, hogy ennyi jó dolog történt velem 2017-ben.:D Ez azért van, mert ha történik egy-egy rossz, akkor rögtön elfelejtjük a pozitív dolgokat. Végül, megmutatom nektek az idei bestnine képeimet, vagyis amiket a legjobban kedveltetek.

inspirationsofmanuela.jpg

Köszönöm, hogy velem tartottatok 2017-ben és remélem 2018-ban is velem lesztek. :) Kicsit megkésve, de Sikerekben Gazdag   Boldog Új évet kívánok! :)

További tartalmakkal várlak

a FACEBOOK, INSTAGRAM  és YOUTUBE oldalamon.

sign_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr9813547877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása