Pasztell színek őszre? Miért is ne!:)

21298654_1776147885746485_1122882900_o.jpg

Sziasztok!:) El is jött a szeptember és gondoltam ideje egy újabb outfit bejegyzésnek.:) Legyen nyár, akár ősz a pasztellszínek a szívem csücskei. Barna, fekete, szőke vagy esetleg vörös hajad van?  Akkor is megtalálhatod a neked megfelelő pasztell színű árnyalatot. Én barna hajúként a pasztell kék és rózsaszín színeket kedvelem. Persze a szőke és fekete hajúaknak is ezek tökéletes szín választások lehetnek. A vörös hajúaknak pedig a pasztell zöld is jól állhat! :)

d66f1ead1afba5ae755d723f327ce712.jpg

forrás: Pinterest

És akkor itt az ősz és ne hordjunk pasztell színeket? Szerintem pedig pont ősszel is hordjunk ilyen színeket és dobjuk fel a ruháinkat ezzekel a vidám pasztell árnyalatokkal. Elég egy táska vagy felső ami egy kicsit visszahozza a tavasz vagy nyár varázsát. Persze a pasztell színű cipőket se felejtsük el, ha őszi cipő vásárlásra indulunk.

21442806_1781172375244036_1466936419_n.jpg

21269595_1777172135644060_1794435820_n.jpg

Nem is véletlen, hogy most egy rózsaszín pasztellszínű felsőt viselek. Ennek a különlegessége az ujjában rejlik, hiszen ilyen harang ujjú lenne. Emlékszem általános sulis koromban, ez hatalmas divat volt és volt egy hasonló színű felsőm, amit imádtam. Szóval most nagyon örülök, hogy visszajönnek az ilyen felsők a divat. Az ősszel több üzlet kínálatában lesz ilyen típusú blúz, ha ti is kedvelitek, hozzám hasonlóan. Úgy gondoltam, hogy ehhez a szetthez egy egyszerű fehér gatyó pont elég lesz. Egyébként, ez a bejegyzés azért is különleges, mert egy videó formájában örökítettem meg ezt az outfit-et. Ez a forma még nekem kicsit új, ezért is vagyok kíváncsi a véleményetekre, hogy ti mit gondoltok róla.:)

Itt is lenne a videó:

További tartalmakkal várlak a FACEBOOK, INSTAGRAM  és YOUTUBE oldalamon.

sign.jpg  

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr7312801190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása