Divat Interjú - Ninaa, a fromninaa.blogspot bloggerinája

divat_interju_8.png

Sziasztok! :) Tudom elmaradt a múlt heti divat interjú, de ezen a héten már pótolom is. A mostani interjúban Nina, a fromninaa.blogspot bloggerinája válaszolt a kérdéseimre. Ha nem láttátok még Nina blogját akkor kötelező rá kattintani. A blogspotra nem rég tért át, de olyan design készített, ami nagyon egyedi lett. A blogon lévő témák pedig azért is tetszenek,mert nem olyanok, amikkel minden blogon találkozol. Nina válaszaira is kíváncsi voltam, szóval lássuk is:

Mit jelent számodra a divat?

Be kell valljam, sosem követtem. Most pedig jöhet a kérdés, hogy akkor miért töltöm ki ezt az interjút. Mert volt hozzá kedvem, kíváncsi voltam én is a saját válaszaimra és természetesen a kérdésekre is. Szóval így érthető, ha a válaszom erre, hogy szinte semmit sem jelent a divat a számomra. Szeretem nézni a sztárokat, ahogy különböző rucikban vonulnak a vörös szőnyegen, vagy az utcán.. de körülbelül ennyi. Nem vagyok egy divatmániás.

Milyen stílus áll hozzád a legközelebb?

Sportos elegáns. Így együtt. Régebben nagyon szerettem a fiúsabb szetteket, a bőbb fazonokat. Mára már egyre több csinosabb darab van a szekrényemben, és egyre többször hordom őket. Nagyon szeretem azokat a rucikat, amiket megvettem, mert beleszerettem. Azokat a felsőket, amik kivágottak, de természetesen van olyan felsőm is, ami a férfi részlegről van. Szóval sportos és elegáns, sportos elegáns.

A nyári trendek közül melyik az abszolút kedvenced és amit, ki nem állsz?

Most azt hiszem nagyon trendi a forrónaci, amiből a fél feneked kinn van. Na ezt nagyon nem tudom elviselni. Főleg, ha fiatal lányokon van. Tudom, tudom. A bikiniből is kilátszik egy kicsit a fenék, de azt nem utcán hordjuk, hanem vízközelben és a kettő szerintem tök más. Szóval ezt nem tudtam igazán elfogadni. Javítsatok ki, ha tévedek, de azt hiszem most visszatértek a minták a divatba, ami sajnos szintén nem az én stílusom. A letisztult egyszerű ruhadarabok az én világom. Világosítsatok fel egyébként, mert nem vagyok teljesen tisztában azzal, hogy mik a trendek most. Vagy jól írtam?

Volt már olyan ruhád, amit csak azért vettél meg, mert divat volt?

Nem. Sosem szoktam úgy vásárolni, hogy na, ez a divat, most muszáj egy ilyet is megvennem. Mindig is a kényelem és a szerelem első látásra volt a fontos számomra.

Van olyan személy vagy blog, aki / ami inspirálja az öltözködésedet?

Sandara Park, egy koreai énekesnő, színésznő, aki mindig inspirál, mindig megmutatja, hogy egy laza, sportosabb, férfiasabb szettben is kinézhet valaki szexin, aranyosan, lányosan. Nagyon szerettem mindig a hajstílusát és egyben a példaképemmé is vált. Írtam róla a blogomban is. Persze, amikor nőiesen kell kinéznie, azt is bevállalja, szoknya és szexi felső, vagy csinos rucik. Viszont csakúgy, mint én, azokban nem teljesen érzi jól magát. Amitől még inkább a kedvencemmé vált.

Mi a kedvenc nyári szetted, ami mindig kihúz a bajból, amikor nincs kedved semmihez?

Van egy zöld színű felsőm, ami igazából ruhának is tök jó, tehát 2in1 féle és azt egy fari rövidnadrággal szívesen felveszem, bárhová, bármikor. Igaz, hogy sikerült kihipózni a felsőt, amit nagyon sajnálok, de még így is azt mondom, hogy vállalható. Nehezen válok meg a kedvenc ruhadarabjaimtól.

Mik a kedvenc ruha márkáid és hol szoktál vásárolni?

Turikban, kínai boltokban, ahol épp megtalálom a megfelelő ruhát, amit keresek. Nekem nem számít a márka, inkább arra megyek, hogy az én pénztárcámnak megfelelő ára legyen a ruhának, kényelmes legyen és szerelem első látásra. Az tényleg mindegy, hogy ezt melyik boltban találom meg.

Mit gondolsz a turikról?

Régebben utáltam. Sosem találtam semmi nekem valót, viszont anyukám nyoszogatására végre sikerült a véleményemen változtatni, elég sok és elég jó cuccot vettem már potom pénzekért, szóval nagyon megszerettem. Mostanában, ha együtt megyünk vásárolni, akkor mindig a turikkal kezdjük a nézelődést. Néha sokkal jobb, mint egy kínai vagy márkásabb bolt. De a tömeg, ami néha ott van.. na azt nem szeretem.

szoknya vagy nadrág?

Mindkettő. Szerintem a nadrág sokkal kénylemesebb, de nem vetem meg mára már a szoknyákat sem. Nagyon csinos egy darab és olykor olykor én is szeretem viselni, viszont egy nadrágot sokkal többször felveszek. Én jobban érzem magam benne.

csíkos vagy virág minta?

Egyik sem. Szeretem a letisztult, egyszerű öltözeteket, szóval a nagyon mintás dolgokat ritkán veszem meg, veszem fel. Nem azt mondom, hogy nincs például virágos felsőm, de mégis jobban szeretem az egyszerűbb változatot.

szandál vagy tornacipő?

Jó, itt azért egyértelműen a tornacipőre / sportcipőre tenném a voksom. Szoktam szandált, vagyis inkább sarut is hordani, de nekem mindig is a cipő volt a legkényelmesebb és szeretem is. Szóval az.

bikini vagy egy részes fürdőruha

Még mindig keresem a számomra megfelelő bikinit, mert ami volt, azt már kinőttem MELLesleg. ^^" Az egy részes / egyberészes fürdőruhákat még nem próbáltam, szerintem kicsit kényelmetlen, amikor mosdóba kell menned és az egész fürdőruhát le kell venni. Szóval szerintem a bikinit mondanám.

sportos vagy elegáns?

Szerintem fentebb említettem, hogy régebben egyértelműen a sportosat mondtam volna, viszont mostanra már mind a kettő jöhet. Ez az alkalomtól, a kedvemtől és a páromtól függ, hogy ő mibe és hogyan jelenik meg.Köszönöm, hogy kitölthettem.

Ninának én köszönöm,hogy kitöltötte ezt a pár kérdést. Remélem nektek is tetszett és a jövő héten egy újabb interjúval fogok jelentkezni. Ha pedig ti is kedvet kaptatok az interjúhoz, jelentkezzetek! :)

További tartalmakkal várlak a FACEBOOKINSTAGRAM  és YOUTUBE oldalamon. 

sign.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr912795170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása