R. S. Nails - A géllakok legje ?!


Sziasztok Csajok! :) A legutóbbi körömlakkos bejegyzésemben gélhatású lakkokat mutatattam nektek. Már ekkor mondtam nektek, hogy én a a géllakkokat szoktam használni, mert ezek tovább tartanak.  Az R.S. Nails nevű géllakkot 1 hónapja kaptam keresztanyukámtól és rögtön ki is próbáltam. Mint a körmömön is láthatjátok egy nude színű (139) és egy csillogósabb pink (239) árnyalatúak. Én két rétegben kentem fel a körmömre és ezekre a rétegekre a megszokott Diamond Nails 2 in 1 lakkot tettem. Szerencsére 1 óra alatt elkészültem a manikűrrel és csodálatos színek ragyogtak a körmömön. Persze ezután már csak a tartósságára voltam kíváncsi! Eddig én a Diamond Nails géllakkjaimtól nem találtam jobbat, szóval megint nem adtam sok esélyt ennek. Ez az előítélet alaptalan volt, hiszen 2 hétig tartott! :) Azért a második héten már kicsit kopottabb volt, de még bőven a viselhető kategóriában volt. Ti próbáltátok már vagy melyik géllakkot ajánljátok? :)





Hasonló Bejegyzések / Similar Posts:
További tartalmakkal várlak a  FACEBOOK , INSTAGRAM  és YOUTUBE oldalamon. :)

                                                                                                                   

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr6112702075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása