Gél hatású körömlakkok harca: Avon Gel Shine vs. Rimmel Super Gel

HU: Sziasztok! :) Ti hogy álltok a gél hatású körömlakkokkal? Én általában gél lakkozok, mert az több hétig is fent marad és nincs gondom a körmömmel. Azonban az elmúlt hetekben nem volt időm ezzel bíbelődni, így a gél hatású körömlakkok mellett döntöttem. Ez alatt a pár hét alatt két körömlakkot próbáltam ki és elmondom, hogy miket tapasztaltam.


EN: Hi Dears! :) Do you like gel nail polish? I love the original gel manicure, because they took more time and I have no problem with my nails. But in the past few weeks I have not got enough time to make a gel manicure, so I opt for a nail polish which is similar to gel manicure. I tried out two kinds of nail polishes and I share my experiences with you.


RIMMEL SUPER GEL - 041 DARLING DAHLIA

HU: Ha ezt a körömlakkot használom, akkor a hozzátartozó fedőlakkot is fel szoktam kenni. A száradási idő nekem jó pár perc volt ,de utána az eredménnyel nagyon elégedett voltam. Mint a képen is láthatjátok, tényleg  gél hatású és csodaszép fénye van. A tartósságával már több problémám volt. Elvileg 14 napig tökéletes manikűrünk lesz. Ez sajnos nálam nem így alakult, mert már a következő napon lepattogzott (persze nem teljesen, csak picit). Az eredeti ára 1800 Forint volt, és ha még a fedőlakkot is hozzászámoljuk, akkor én egy picit többet vártam volna a tartósságától.


EN: If I choose this nail polish, I also get advantage of the top coat. The time of drying was a few minutes, but I was satisfied with the result. As you can see in the picture, its brightness is amazing. Unfortunately, I have problems with its lasting. The product promises 14 days perfect manicure and the nail polish started to flake off a bit in the next day. The original price was 1800 HUF and if we calculate the top coat, I would have expected more from its lasting.




AVON GEL SHINE - PARFAIT PINK

HU: A következő körömlakk egy Avon márkájú és kételyeim voltak ezzel a lakkal kapcsolatban. A száradási ideje megegyezik a Rimmel-essel és a fénye is hasonlóan gyönyörű volt. A termék nem ígérte, hogy több napig fennmarad, de nekem 3 napig elég jól bírta. Az ára olyan 900 Forint körül van, ha még lehet kapni. Szerintem árát tekintve jó vásár volt és pozitívan csalódtam ebben a termékben.

EN: The next is an Avon nail polish and I had doubts with this product. The time of its drying is similar to the previous Rimmel. Its brightness is wonderful. The product does not promise many days of perfect manicure, but it lasted 3 days for me. Its price is 900 HUF, if it is available. I think its price is advantageous and the nail polish was a positive disappointment.




ÖSSZEGZÉS / CONCLUSION


HU: A fényességről mind két körömlakk meggyőzött és még a száradási idejük is elfogadhatóbb volt. Egyszeri használat után a Rimmel Super Gel körömlakk tartóssága bizonyult rosszabbnak és az Avon körömlakk meglepően jól teljesített. Szerintem még adok azért egy próbát a Rimmel lakknak is. Nektek melyik körömlakk vált be a kettő közül? Mi a tapasztalatotok?:)


EN: Both nail polishes’ brightness was great and their time of drying was acceptable. After one use the Rimmel Super Gel seemed to be the weaker one and the Avon nail polish was surprisingly good. Although, I decided that I will give another try for the Rimmel nail polish. Have you tried these two nail polishes? What are your experiences about them? :)


Hasonló bejegyzések / Similar Posts:

                                                    FACEBOOK / INSTAGRAM BLOGLOVIN/YOUTUBE




A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr3312702095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szandra 2017.06.21. 19:50:06

Én nagyon szeretem a Rimmeles lakkokat általában 3-4 napot kibírnak a körmeimen. Az Avonos lakk se rossz, de azt annyira nem kedvelem. Nekem most az egyik kedvenc lakkom és csak ajánlani tudom az a Catrice IcoNails, simán kibírt 7napot 2rétegben a körmömön és a Müllerben most 2 lakkot adnak egy áráért 900 forintért. :)

Inspirations of Manuela 2017.06.22. 09:43:28

Nagyon gondolkodtam egy Catrice IcoNails-en, de most ,hogy akkor 900 Forintért kettőt lehet venni és még tartós is, biztosan meg fogom venni! :)

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása