Flowers are my best friends




HU: Sziasztok!:) Mi is lehetne jobb, mint a virág minta? Szerintem már ti is észrevettétek az outfit bejegyzéseimből, hogy oda vagyok a virág mintáért. Szerencsére ebben a szezonban még a hímzés is divatba jött, így rengeteg üzletben találkozhatunk hímzett virágmintás ruhadarabokkal. Már az előző posztban is egy hímzett farmert mutattam nektek és most pedig egy hímzett felső mellett tettem le a voksom. Egy fehér póló igazából mindenhez passzol, így egy szakadt farmerhez párosítottam. Egyébként, ezt a farmert még tavaly vettem az Orsay-ben és akkor még elég szolid szakadások voltak rajta..sajnos mostanra már jobban kiszakadt, de így is szeretem persze. A lábamra pedig a Converse tornacipőm került, hiszen egy Tankcsapda koncertre mentünk, így ez a lábbeli tűnt jó választásnak. Nem is hinnétek, de ez a tornacipő már több éve állja a sarat és nagyon kényelmes. Egyetlen negatívuma, hogy a színe már vesztett élénkségéből, de én ettől független szívesen hordom. Utoljára pedig a jelenlegi kedvenc táskámat hagytam. Ezt a csodát szintén az Orsay-ból szereztem be és most néztem az oldalt, hogy már akciós! :D Engem leginkább a táska pántja fogott meg, mert gyönyörű virágok vannak rajta. Ám ha ti is megveszitek, azzal számolnotok kell, hogy telefon és pénztárca mellett nem sok minden fér bele. :D

EN: Hi Dears! :) Can anything be better than flower pattern? I think you realised from my outfit posts that I am in love with flower pattern. Luckily, embroidery is a big fashion in this season and we can find many flower embroidered  clothes. I showed embroidered jeans in my previous post and now I am wearing an embroidered T-shirt. White T-shirt is a good choice as it is perfect with everything. So I opted for destroyed jeans. I bought these jeans last summer from Orsay and it was an absolutely solid jeans. Unfortunately, it became more destroyed for this summer..but I like it. On my feet you can see my Converse sneakers , which seemed to be a comfy one as we participated in a Tankcsapda concert. You do not think that these sneakers are old..but yes..they are not newbies. The only disadvantage of the sneakers is that their colour is not bright enough. Finally, I left my current favourite bag. This beauty is from Orsay (again) and I saw that this bag is on sale in the online web shop. My favourite part of the bag is the strap, because there are wonderful flowers on it. If you want to buy this bag, you have to know that only your wallet and your smartphone will fit in.:D







                                      FACEBOOK / INSTAGRAM BLOGLOVIN/YOUTUBE


A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr4612702101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzseni Süveg 2017.06.14. 18:59:14

Nekem is nagyon bejönnek a virágmintás darabok. :)
Tetszett a cikk!:)

Zs M 2017.06.14. 19:20:56

Szia Manuéla!
Szerintem te vagy a vár királynője olyan szép vagy :$

Orsi 2017.06.14. 20:05:09

☺ Nagyon klassz darabokat válogattál össze. Laza, mégis nőies. Szuper képek lettek. ☺

Inspirations of Manuela 2017.06.14. 20:57:51

Akkor nem vagyok ezzel egyedül!:) Örülök,hogy tetszett. :)

Inspirations of Manuela 2017.06.14. 20:58:34

Te meg a király. ;)

Inspirations of Manuela 2017.06.14. 21:04:15

Köszönöm :) Tényleg örülök ,h. tetszik!! :)

helloszofi 2017.06.15. 18:56:37

Ohhh ezzel a felsővel már én is szemezek egy ideje, de sajnos még nem jutottam el odáig, hogy meg is vegyem

Inspirations of Manuela 2017.06.15. 21:08:03

Köszönöm.�� Az a legjobb ebbe a felsőbe ,hogy mindenhez fel lehet venni,hátha még beszerzel egyet.☺��

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása