Mit kezdjek parányi körmeimmel? #1

Amikor böngészem az instagram-ot vagy pinterest-et mindenhol tökéletes hosszú körmöket látok. Persze tisztában vagyok vele, hogy nagy része műköröm, de van közte azért természetes hosszú köröm is. Az én körmeim inkább a kisebb körmök csoportjába tartozik. Igen sokan ilyen esetben a műkörömhöz nyúlnak. Persze én is kipróbáltam ezt a lehetőséget, ám ez nekem nem tetszett. Így maradtak a saját körmeim. Szeretném megosztani a saját véleményem a köröm festésről és díszítésről.

Válasz egy különleges színt

Ha egy olyan szín mellett döntök, aminek a színe nem mindennapi, mindig örömmel nézek még a kicsi körmeimre. Mostanában metál rózsaszín körömlakk a kedvencem és nagyon szépen mutat. De ne felejtsük el a gyönyörű csillámos lakkokat, amelyek akár több napig is bírják. :)




Kerüld a nagy mintákat

Sajnos a kisebb körmökön nem mutatnak jól a nagy minták, esetleg nagyobb strassz kövek. Ha mindenképp valamilyen mintát szeretnék, inkább kisebb köveken gondolkodok. Szerintem a francia manikűrrel is óvatosan kell bánni, mert könnyen nevetségessé válik. Ezen kívül, ha más színűre festem a gyűrűs ujjamat vagy mutató ujjamat, az is szuperül néz ki és nem olyan egyhangúak a körmeim.


Gél lakk megoldás lehet?

A normál lakkok sajnos nekem csak 1-2 napig tartanak. A gél lakk az előző problémára segítséget nyújt és az én esetemben, még a köröm növesztésben is segít. Saját magamnak szoktam elkészíteni és 1 óra alatt elkészül. Szerintem egy próbát megér. :)



Nektek mi a tapasztalatotok? Ha van valami jó tippetek, írjátok meg nekem.:) Remélem a következő bejegyzésben is velem tartotok majd. ;)


          FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN



A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr8112702141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yolland 2017.03.29. 20:37:20

Imádom a parányi körmeidet!
<3

Inspirations of Manuela 2017.03.29. 21:36:35

:) <3

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása