Januári Csodák #1

HU: Sziasztok! :) Úgy gondoltam, hogy így február elsején megosztom veletek azokat a termékeket, amiket januárban használtam. Igazság szerint lesz egy olyan is, amely már évek óta kedvencem, de szerettem volna megmutatni nektek. Ha kíváncsiak vagytok, hogy pontosan milyen termékekről lesz szó, görgessetek lejjebb. :)

EN: Hi there! :) I would like to share my favourite products which I used in January. To be honest, there will be one, which is an old favourite, but I wanted to show it to you. If you are curious about the products, scroll down. ;)

Avon Care Kakaóvajas Ajakbalzsam  - Avon Care Cocoa Butter Lip Butter




HU: Az első kedvencem ez a kakaóvajas ajakbalzsam volt. Ezen a télen a szám valahogy extrán kiszáradt és sokszor vérzett is. Amikor elkezdtem használni ezt az ajakbalzsamot, nem hittem a hatékonyságában. Csalódnom kellett! Pár nap múlva már éreztem, hogy nem olyan száraz és repedezett a szám. Nem gondoltam volna, de ez a termék egy pozitív csalódás volt.:)

EN: Firstly, I choose a cocoa lip balm to write about. This winter is too cold and my lips are always dry and cracky. I was doubted when I began to use this lip balm,but it is really cool and my lip becomes better. It was a positive disappointment! :)

Esence Soft Touch Mousse Korrektor – Essence Soft Touch Mousse Corrector




HU: Egy bejegyzést már írtam a Catrice termékek kiárusításáról és, hogy miket vásároltam. Ám mindeközben az Essence termékekből is voltak kifutó darabok. Egyike volt ennek a kiárusításnak ez a hab állagú korrektor, melyet 350 Ft-ért árultak. Szerintem egy próbát mindenképpen megér! Amióta, megvettem az óta használom és nekem tetszik az eredmény. Az általam választott 10-es árnyalat, vagyis a Soft Beige nevű egy elég világos színt takar. A korrektor emellett cut crease smink elkészítésekor is szuperül hasznosítható. :)


EN: I wrote about Catrice products which I bought two weeks ago. Then I realised that Essence products can be bought in a good price and I found a  mousse corrector. It was just 350 HUF. Since then I have used this corrector and I am absolutely satisfied with it. Anyway, it can be useful when you do a cut crease makeup.


Dove Purely Pampering Pisztácia és Magnólia Tusfürdő - Dove Purely Pampering Pistachio Cream Body Wash




HU: Ezt a tusfürdőt, még karácsonyra kaptam és az illata már akkor megfogott. Egy pisztácia és magnólia illat kombinációjáról van szó, ami nekem a tavaszt kicsit közelebb hozta. Aki szereti a krémes tusfürdőket mindenképp próbálja ki.  

EN: I got this body wash for christmas and its fragrance was super. It is a mixture of magnolia and pistachios. This kind of fragrance brings the spring nearer. On the other hand, it is a creamy body wash. So if you like creamy body wash, you should give it a try.

Nivea Angel Star Testápoló – Nivea Angel Star Body Lotion


HU: Ez a testápoló az örök kedvencem. Sajnos már régóta nem elérhető, mert kivonták a forgalomból. Azonban sikerült még egy példányra lelnem. Nem értem miért szűntették meg, hiszen az interneten sok jót olvastam róla. Egyébként egy málnaillatosítású testápoló lenne, amelynek az illata rettentő intenzív. Még másnap is szabályosan érzem ezt az illatot magamon. Rengeteg testápolót próbáltam ki már , de valahogy ennek a nyomába se érnek! Ti tudtok valamilyen hasonló terméket? Ha igen mindenképpen írjátok le kommentbe. A 4 kedvenc termék közül melyik tetszett a legjobban nektek? A következő bejegyzésben is tartsatok velem, és hamarosan találkozunk. ;)

EN: My absolute favourite is this body lotion. Unfortunately, it is not available in shops. But I found this product in December.Its fragrance is raspberry and it is really intensive fragrance. I have tried many body lotions, but none of them was perfect. If you can recommend a similar body lotion, write a comment below. Keep in touch with me and the new post is coming soon. ;)


                                   FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN



A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr9612702169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása