Q & A - Magyar Blogger Közösség


Sziasztok! El sem hiszem, hogy pár nap és karácsony. Sajnos az utóbbi időben nem volt időm a blogolásra és be kell, valljam hiányzott is. Azonban úgy voltam vele, hogy csak akkor fogok bejegyzést írni, amikor stressz mentesen és problémák nélkül tudok leülni a laptop mellé és írni. Ez a stressz mentes idő most érkezett el, szóval úgy gondoltam, hogy újból neki lendülök a blogolásnak, ezek után a hosszú átéjszakázott tanulós borzasztó napok után. 


A Magyar Bloggerek és Blogkedvelők Közössége szervezett egy olyan játékot, hogy naponta választottak bloggert, akitől lehetett kérdezni. Rám még novemberben került a sor és most így decemberben kicsit megkésve, de mégis fontosnak érzem válaszolni, mert tényleg érdekes kérdéseket kaptam.


András: Milyen ruhákat viselsz hétköznap?

A hétköznapokban mindig a kényelem mellett döntök. Ez miatt leginkább lapos cipőket hordok. Ám most beszereztem egy magas sarkú bokacsizmát, amit nem lehet lerobbantani rólam. Ruhák szempontjából a kedvenc összeállításomban a kedvenc farmerom biztosan szerepel.


Móni: Arra lennék kíváncsi, hogy szoktál-e rendszeresen festeni/rajzolni, vagy a PaintCocktail egy egyszeri kirándulás volt számodra? Milyen kapcsolatot látsz divat és művészet között? Vannak-e a divattal távolabbi terveid, ha igen, melyek ezek?

A PaintCocktail igazából segített egy kicsit felidézni, hogy mennyire is szeretek rajzolni. A festészet nem az én műfajom, de a PaintCocktail kicsit közelebb hozta. Gimnáziumban rajz fakultációs voltam, mert mindig is fejlődni szerettem volna a rajzolás terén és a rajzolás mindig egyfajta szabadságot ad/ adott. Az egyetemi évek során messze kerültem a rajzolás világától, de úgy gondolom, hogy egy hobbiként mindenképp folytatni fogom. A következő kérdésed nagyon tetszett. Szerintem a divat és a művészet között mindenképp van egy fontos kapocs. A művészek saját gondolataikat próbálják kifejezésre juttatni és a divat is egy eszköz lehet, hogy megmutassuk, hogy milyenek is vagyunk. Tehát a divat mindig fontos helyet foglalt el a szívemben. Az utolsó kérdésedre a válaszom kicsit sablonos lesz, de kiskoromban még divattervező szerettem volna lenni, de az élet az idegen nyelvek irányába sodort. A blogom létrehozásának oka is erre vezethető vissza, hiszen szerettem volna egy kicsit a divat világában is elmerülni és kikapcsolódni a nyüzsgős hétköznapokból.



Zsuzsanna: Fontos számodra, hogy a kozmetikumok amiket használsz milyen összetevőkből állnak? Van-e olyan (kozmetikum) márka amihez minden körülmények között ragaszkodsz?


Rengetegen írják, hogy figyelmet kell fordítanunk a kozmetikumok összetételére. Ez teljesen igaz, de egyetemista létemre nem tehetem meg azt, hogy drágább kozmetikumok felé nyúlok, mert azok összetevője ígéretesebb. Próbálom megtalálni az arany közép utat. Kedvenc márkámhoz az Essence és a Lovely tartozik, melyről tudom, hogy sokan olcsó semmiségnek vélnek, de higgyétek el, némelyik termékük csodákra képes. Próbáljátok ki :) E két márka mellett még a Maybelline az a márka, amely eddig még nem okozott csalódást.


Anikó: Mi az a ruhadarab, és kozmetikum ami nélkül nem tudnál élni?


Ha ruhadarabról van szó és most itt vannak a mínuszok, így a sálról tuti nem mondanék le. Persze amúgy is a sálak szerelmese vagyok. Ha pedig kozmetikumról beszélünk, akkor pedig a Maybelline alapozóm, a nélkül soha sehova :D



Stefánia: Ha nem vagyok elkésve, akkor érdekelne, hogy a magyar blog közösségben van-e olyan akire felnézel. :)


Legelső blog amit elkezdtem követni az a Style and Blog volt, és úgy gondolom, mai napig olyan színvonalat képviselnek a divat terén, amit nagyon nehéz megközelíteni. Mostanában állandó olvasója lettem a Kialakítónak és a Virag’ s lab-nak. Ezek a blogok különleges színfoltok a magyar blogok tömegében.A Kialakító blogban rengeteg hasznos tartalom van csodaszép képekkel tarkítva, míg Virág bejegyzései inspirálóak lehetnek a fiatalok számára. :) Remélem a későbbiekben az én blogom is ilyen irányba fog fejlődni. :)


Köszönöm szépen a kérdéseket! :) Csodás karácsonyi készülődést kívánok! :)



                                           FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN


A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr7212702185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása