Trip Outfit

HU: Sziasztok :) A hét elején Lillafüreden kirándultunk, mint ahogy az előző bejegyzésben is láthattátok. Úgy gondoltam outfit bejegyzést is írok róla, hátha inspirál valakit. :) Igazság szerint ha eszembe jut a kirándulás szó rögtön a kényelmes és sportos viselet jut eszembe. Valahogy én sose szerettem a sportosnak számító dolgokat és igeeen most sikerült egy sportosnak nem mondható de kényelmes outfitet kiválasztani :D

EN: Hi there :) As you know we went on a trip in the beginning of this week and our trip destination was Lillafüred ( the previous post is about this). I thought that I should write an outfit post about my trip outfit.Who knows it, can be an inspiration for you :)To be honest, sporty outfits are far away from me.But when the  word trip comes to my mind, I think of sporty and cozy outfit. This outfit as you can see is absolutely cozy but it is not sporty..yeah I made it :D




HUN: Az alap kiinduló pont a narancssárga fülbevalóm volt, amihez próbáltam a ruháimat is igazítani. Így egy hasonló árnyalatú kardigánt és szaggatott farmert párosítottam.

EN: The starting point was my orange earrings and I tried to choose an outfit which harmonizes with my earring. In this way I opt for ripped jeans and a cardigan which has the same colour as my earrings has.





HU: A fülbevalómhoz a hajamat összefogva viseltem, vagyis ilyen fél konty szerűségben. Mióta levágattam a hajamat, sokszor választom ezt a frizurát. Ha ti is valamilyen feltűnő fülbevalót viseltek, próbáljátok ki ezt a félkontyot :) A lábamra pedig a kényelmes espadrille cipőm került, ami tényleg jó választásnak bizonyult. Ti mit viseltek szívesen egy kirándulás alkalmával? Tetszett az én ötletem?

EN: I made a half bun to emphasize my wonderful earring. I choose this hair style many times since I had my hair cut. If you wear a conspicuous earring, try half bun :) Of course, I am wearing my espadrilles which was really comfortable during the trip! What do you wear when you go on a trip? Do you like my outfit idea?









A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr912702229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása