My grey bomber

HU: Ez a bejegyzés a szürke bomber dzsekimről fog szólni, hiszen már évek óta ott lapul a szekrényemben..valahogy sose éreztem magam jól benne. Na, de most teljesen spontán felvettem és végre megtaláltam azt az összeállítást amihez  jól passzol.Bár elég egyszerűre sikerült ez az outfit de néha kellenek ilyen egyszerűek is :) 

EN: This post will be about my bomber jacket which was not worn for years..because I thought it does not fit me. But one day I picked up and I found the perfect outfit. However, it is a really simple outfit but we need simplicity. :)



HU: A kendők szerelmese vagyok az tuti és ha lehetne mindennap sálba burkolóznék. Persze azért is választok kendőt elég gyakran mert rettentő mutatós. Most egy feketét választottam, gondolva, hogy a cipőmmel harmonizálni fog. A farmerom pedig a jelenlegi kedvenc, mert végre sikerült megtalálni a tökéletes ripped jeans-t. Nem tudom ti ,hogy vagytok vele ,de tőlem mindig távol állt a szaggatott farmer és a hatalmas szaggatott farmerektől rosszul vagyok. Aztán sok sok blog nézés és Pinterest böngészés után mégis megtetszett a ripped jeans és beszereztem egyet. Mondjuk a hatalmas szaggatott nadrágokkal még mindig nem barátkoztam meg.:D 
Ti hogy vagytok vele? :)

EN: I am in love with kerchieves and I would wear it everyday. Of course, kerchief can make an outfit better that is why I always choose it. Now I choose a black one as it harmonises with my slip on. My jeans has another place in my heart as it is my perfect ripped jeans. I do not know what about you,but ripped jeans was not my cup of tea and I did not like trousers with a big hole. Then I saw many blogs ,pictures on Pinterest and I bought my first ripped jeans. To tell the truth, I can not deal with trousers with big hole :D 
What is your opinion about ripped jeans ? Is it your favourite?



HU: Végülis rájöttem ,hogy egy bomber dzseki nagyon jól néz ki és akár elegánsabb ruhával is el tudnám képzelni de a reggeli indulásnál is jól jön amikor nem tudjuk eldönteni milyen kardigánt vegyünk fel. Az is igaz,hogy rengeteg virág mintás bomberrel is találkozhatunk, de nekem mégis ez a szürke marad a kedvencem. 
Hogy tetszik az outfit? Ti hogy álltok a bomber dzsekivel? :)

EN: Finally, I realised that bomber jacket is a really good item and it can fit for an elegant outfit, but you can use it when you can not decide what pullover is the best choice. It is also true that flower printed and other printed bomber jackets are available in shops, but my grey bomber jacket remains my favourite.

Do you like my outfit? What is your thought about bomber jacket?







A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr8212702249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása