Egyenes szárú nadrág mizéria - Outfit egy hűvösebb tavaszi napra

31206550_2039814692713135_7919055473389600768_n.jpgSziasztok! :) Egy újabb outfit bejegyzés fog következni, amit egy hidegebb tavaszi napra ajánlok. Még pár hete képzelni se mertem, hogy így felmelegszik az időjárás, aminek tényleg nagyon örülök. Gondoltam, hogy az időjárástól függetlenül megosztom ezt az outfit inspirációt.

31232503_2039814609379810_4612896292966760448_n.jpg

Az outfit-et igazából a nadrághoz találtam ki, amit még a H&M-ben szereztem be a téli leárazások alkalmával. Ti hogy álltok az egyenes fazonú nadrágokkal? Nekem azért a cső fazonhoz képest nagyon új és el szokott gondolkodtatni, hogy mégis mivel párosítsam. Pár hete pont a WE ALL márka tervezőjét Dórit kérdeztem, hogy mivel viseljem az egyenes szárú nadrágomat és ő a bomber dzsekivel való párosítást javasolta. Otthon fel is próbáltam a bomber dzsekimmel és rá kellett jönnöm, hogy ez így tényleg illik egymáshoz. A bomber dzseki alá egy fekete Benetton felsőt vettem fel, aminek az ezüst felirata jól passzol ezekhez a színekhez. Voltatok már úgy, hogy egy felsőt évekig nem hordtatok, de egy nap kinyitjátok a szekrényeteket és azt választjátok? Ennek a Benetton felsőmnek is ez a története. Kiegészítőként egy ezüst díszítésű fekete színű övemet és a fekete hátizsákomat kaptam fel. A lábamon még egy lapos csizmát láthattok, amihez felgyűrtem a nadrágom szárát. Most már az időjárás miatt inkább egy mokaszint vennék fel.

31174804_2039809066047031_5082556610371387392_n.jpg

31288515_2039814712713133_5923805519562145792_n.jpg

A bejegyzés végére pedig pár outfit tipp, amit az egyenes szárú nadrágoknál mindig bevetek:

- Lehet rossz szokás, de szeretem ha kicsit kivillan a bokám és ezért, fel szoktam hajtani a nadrágomat.

- Sportosan és elegánsan is viselhető. A sportosabb viselethez egy bomber dzsekit, egy elegánsabb viselethez egy blézert választok.

- Igaz, az outfit képeken nem magassarkú van rajtam, de szerintem egy magassarkú nagyon jól mutat az ilyen fazonú nadrágokkal.

- Én a magas derekú nadrágokat kedvelem ebből a fazonból is és egy övvel szoktam feldobni, ami kiemeli a derekamat.

Ti mivel viselnétek egy egyenes szárú nadrágot?

Remélem tetszett ez a bejegyzés és köszönöm,hogy ma is velem tartottál. Megtalálsz még FACEBOOK-on és INSTAGRAM-on is. Ha támogatsz egy like-kal vagy egy megosztással, azt is köszönöm neked! :)

sign_1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr4013868634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása