#girltalk - Mi folyik itt, Miskolcon?

29550898_2009616429066295_1123210779_n.jpg

Sziasztok :)  Ha követtek Instagramon (@inspirationsofmanuela), akkor láthattatok egy sztorit, amin egy pezsgő volt és ráírtam ,hogy #girltalk. Ez a #girltalk pedig egy esemény nevét takarja, ami Miskolcon az egyetemi könyvtárban került megrendezésre. Három előadást hallgathattam végig, amelyeket Éva, Dóra és Réka tartottak. Alapjába véve kritikus vagyok az előadásokkal szemben, az egyetemen volt egy olyan órám, ahol egy-egy előadást több szempont szerint is elemeztünk és ez az elemzés az óta is megmaradt bennem. Mind a három előadás tökéletes volt még úgy is, hogy pár szempontot ezekből a múltbeli elemzésekből figyelembe vettem. A előadásokról a későbbiekben még bővebben fogok írni, főleg azokat a momentumokat, amelyek megragadtak.

29664128_2009615062399765_1598004460_n_1.jpg

Kezdjük először is a helyszínnel. A #girltalk az egyetemi könyvtár Disputa terében volt megszervezve. Szerintetek mikor van Miskolcon a legnagyobb forgalom? Persze, hogy akkor, amikor szeretnék időben odaérni valahova.:D Szóval az esemény kezdetére 15:30 volt írva, de késtem és ezért nagyon örültem, hogy 16 órákkor kezdődött. Képzeljétek az érkezésnél kaptunk egy pohár pezsgőt eperrel és több aranyos süti is volt, ami már az elején kedvességet sugallt.:)

29790619_515876425473741_1128812233233866278_n.jpg

Kelemen Éva – A Makeupwithlove sminkese

„A túl sok smink a legnagyobb hiba, amit egy nő elkövethet annak érdekében, hogy öregnek látsszon.”

Az első előadást Éva tartotta és sok hasznos tippet osztott meg velünk. Az előadásának elejét azzal kezdte, hogy elmondta, hogy egy-egy évszak típusba mi alapján tudjuk besorolni magunkat és egy-egy évszak típushoz milyen smink illik. Ez alapján arra jutottam, hogy én tél típus vagyok.:) Ezután a hétköznapi sminkelésről esett szó és arról, hogy milyen termékeket érdemes megvenni. Most is rádöbbentem, hogy szükségem lenne egy sminkfixáló spray-re. Éva prezijében az tetszett, hogy sok képet láthattunk és így eltudtuk képzelni, hogy miről is van szó. Egyedül azt sajnálom, hogy az előadások után nem tudtam Éva véleményét kikérni pár témakörben.

Soós Dóra – A WE ALL márka divattervezője

„A divat változik, a stílus örök.”

Dóra először is elmondta a különbséget a trend, a divat és a stílus fogalmai között. A trend időtartama gyors és a divat a trend felett áll. Egy divatmárka attól lesz egyedi, ha egy új stílust képvisel. A trend és a stílus között hatalmas különbség van, tudtátok? Például a híres Iris Apfel nem követte az utca divatját, mégis egy igazi stílus ikon. Ezután szó volt még a külső és belső motivációról. Van bennünk egy külső igény vagyis, hogy meg akarunk felelni és nem akarunk kilépni a komfortzónából. Érdekes információ volt például az, hogy egy adott divat 20 évenként ismétlődik. A legfontosabb üzenete az előadásnak, hogy növeljük a ruháink használati értékét és egy darabot többféleképpen is kombináljunk. Végül, azért is nagyon tetszett, mert Dóri prezivel készítette el az előadását és személyes kedvencem a prezi.com. :)

Vásárhelyi Réka – A Habfürdő blog bloggere

„ Rá kellett jönnöm, hogy az, hogy valaki kedvel-e engem, vagy sem, csupán ízlés kérdése. A tökfőzelék sem tehet róla, hogy utálom.”

Réka előadása a lélekhez szólt és ez a 15 perc tényleg rengeteget adott. :)  Egy saját történettel kezdődött az egész és a történet annyira átjött..nagyon át tudtam érezni. Szó volt az önbizalomról és arról is, hogy nem kell foglalkozni azzal, hogy mások mit gondolnak rólunk. Réka azt is elmondta, hogy felesleges többlet tartalmat keresni egy-egy beszélgetésben. Ez annyira én vagyok! Képes vagyok órákig töprengeni egy-egy mondaton és igazából csak magamat idegesítem vele és az időt pocsékolom. Fontos, hogy a saját képességeiddel tisztában legyél és ne másoknak akarj megfelelni. Szerintem ez az előadás volt, ami adott egy kis löketet a blogíráshoz, mert az utóbbi időben kicsit elbizonytalanodtam a blogot illetően. Réka prezije egyébként nagyon figyelemkeltő volt, a fehér alapon a pirosas betűk nagyon találóak voltak.

Összességében, nagyon örülök, hogy elmentem, mert nagyon sok pozitív gondolatot kaptam. Az előadások után még beszélgettünk és jó volt kicsit többet megtudni a másikról. Remélem egyrészt, hogy a jövőben is lesz még ilyen esemény és azt is, hogy kedvet kaptatok egy következő  #girltalk eseményre.:)

Köszönöm, hogy ma is velem tartottál.:)

További tartalmakkal várlak

a FACEBOOK, INSTAGRAM  és YOUTUBE oldalamon.

sign_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr913788054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása