Csak márkás cuccokkal lehetsz divat blogger? – és egyéb „igazságok” megcáfolva

23318571_1843376682356938_63325329_n.jpg

Ez a bejegyzés már régóta érlelődött bennem és most szántam rá magamat, hogy meg is írjam. Ha valakitől megkérdezed, hogy milyen kép él benne egy divatbloggerről. Az első válasz a designer cuccok és legfrissebb trendi ruhák. Egyébként, még sok ilyen klissét sorolhatnék, ami közben csak arra jönnék rá, hogy a blogomnak köze nincs a divathoz.

Ezért gondoltam leírom, hogy nekem mit jelent egy divat blog. Én soha sem azért nézegettem egy blogot, mert a legújabb designer táskát vagy cipőt mutatták be. Amióta érdeklődök a divat iránt, én inspirációt szeretnék kapni, hogy egy-egy reggel könnyebben kiválasszam a napi szettemet. A blogomat főképpen ezért hoztam létre, hogy az outfit bejegyzésekkel ötletet tudjak adni. Csak márkás cuccokkal lehetsz divat blogger? Szerintem nem,Nincsen Chanel vagy Louis Vuitton cipőm, de attól még lehetnek divattal kapcsolatos felvetéseim vagy outfit ötletem. Egy fele annyiba kerülő ruhát miért is ne lehetne megmutatni?

23318772_1843359392358667_960025480_n.jpg

forrás: Pinterest

A következő sokak által feltett kérdés, hogy divatbloggerként minek foglalkozol a szépségápolással vagy az életmód témakörrel. Szerintem, akkor teljes egy blog, ha az olvasók széles témakörökből válogathatnak. A blog fő profilja lehet a divat, mert minden blognak kell egy fő profil. Ám emellett nyugodtan írj, olyan témákban, amik pillanatnyilag érdekelnek.

Egy másik tény az, hogy ha divat blogba vágod a fejszédet, akkor fogadj egy profi fotóst. Szerintem ezért ez nem ennyire egyértelmű tény. Ha inspirációt szeretnél nyújtani, ahhoz egy telefon is elég (ma már igen szuper képeket csinálnak). Nem hiszem, hogy ha nincs fotós ismerősöd, akkor már nem is készíthetsz outfit bejegyzést. Kérd meg egy családtagodat vagy barátodat, hiszen biztosan segíteni fognak. Ha különleges outfit bejegyzéseket készítesz, az felhívja az emberek figyelmét és utána tudsz tovább fejlődni. Ezeket a mondatokat azért írom le, hogy ha te is ilyenen töröd a fejedet, akkor ne félj belevágni.

 

Ha divatblogger vagy akkor neked könnyű, mert az ingyen ruhákat mutatod be, Ez egyáltalán nem így van, hiszen én főképpen a saját ruhatáramból gazdálkodom. A blogolás során kétszer sikerült olyan együttmükődésben részt venni eddig, aminek köszönhetően ruhákat kaptam. Szóval az outfit bejegyzéseim 90%-a a saját általam megvásárolt ruhákat tükrözi.

Utolsóként, pedig szerettem volna, azt a kételyt eloszlatni, hogy a divatblogokon nyers képek vannak. Az outfit képeken különböző telós alkalmazásokkal is sokat lehet javítani. A filterekkel, kontraszttal és egyéb dolgokkal nagyon jól el lehet játszani. Ha szeretnétek, szívesen írok erről majd egy külön bejegyzést.

Nektek eszetekbe jut még ezen kívül valamilyen sokszor emlegetett mondat, amikkel nem értetek egyet? :) Persze, kíváncsi vagyok az általam felvetett gondolatokkal kapcsolatos véleményetekre.

További tartalmakkal várlak

a FACEBOOKINSTAGRAM  és YOUTUBE oldalamon.

sign.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr5513197086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása