Blue Monochrome - őszi outfit inspiráció

20171008_140743-01.jpeg

Sziasztok! :) Mivel a blogom fő profiljába tartozik a divat, így szeretnélek titeket több ilyen témájú bejegyzéssel meglepni. A Glamour napi haul videóval még adós vagyok, de az is a hét végére elérhető lesz. :) Szóval most pedig következzen egy outfit bejegyzés, aminek a megírásához mindig a legnagyobb kedvvel ülök le a laptop elé. Tudom, hogy a monokróm divat a fekete fehér outfiteket jelöli, de mivel én is csak két színt viselek, így jött a bejegyzés címe.

Egyébként ez a pasztellkék színen még nyáron akadt meg a szemem, egy nyári outfit bejegyzésben ( Baby Blue ) is ezt a színt viseltem. Most ez a szín egy harang ujjú felsőn jelenik meg. Ennek az anyaga egy könnyű siffon és mint, láthatjátok, fodrok díszítik. Úgy gondoltam, hogy ehhez a felsőhöz egy fekete gatyót veszek fel. Nem tudom ,hogy a képeken látszik-e, de egy csipkés mintájú nadrágról van szó, amit még nyáron az Orsayben vásároltam. A lábamra egy fekete színű loafer került és egy szintén fekete táskát választottam. Az az igazság, hogy a statement nyakláncokat én még mindig imádom. Így a felsővel passzoló színű mellett döntöttem.Nektek hogy tetszik ez a bejegyzés? Kedvelitek a pasztell kék színt? :)

20171008_140738-01.jpeg

20171008_140751-01-01.jpeg

22554448_1821360341225239_1575242080_n.jpg

22551750_1821361364558470_432246175_n.jpg

További tartalmakkal várlak

a FACEBOOKINSTAGRAM  és YOUTUBE oldalamon.

sign.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr112994126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása