5 fura trend a múltból #2

22237109_1807614482599825_1304564987_n.jpg

Sziasztok! :) Tudom, hogy már volt egy ilyen bejegyzés, de gondoltam folytatom ezt a nosztalgiázást. Sikerült most is 5 darab olyan trendet gyűjteni, ami remélem sokatoknak ismerős lesz. Ma már tényleg elég furának tűnik némelyik és biztosan tudom, hogy fel nem venném. Azonban voltak idők, amikor ezek is a kedvenc dolgaim voltak. Ha nektek is valamelyik ismerős lenne, mindenképpen írjátok meg! ;)

Szilikon karkötők

Ki ne emlékezne ezekre a szilikonos karkötőkre? Általános sulis koromban ezek minden színben kaphatóak voltak. Emlékszem volt olyanok, amiken különféle angol felirat volt. Nekem ez a ciklámen maradt meg, ami szerintem egy újságban volt. Apropó akkor sokkal több ajándék volt az újságokhoz! :)

Nagy csattos övek

Tudjátok ezek a dollár jeles és Playboy-os övek. Az én övem türkizkék és fehér strasszokkal volt kirakva. Így visszagondolva tényleg extrán furcsa, mert elképzelni se tudom, hogy mi tetszett ezekben az öveben.:D

Színes kockás kendők

Most én egy tipikus fekete és egy rikító színnel párosított kendőkre gondolok. Volt kékben, zöldben, narancssárgában, fehérben és persze rózsaszínben. Ugye nem is lepődtök meg, ha leírom, hogy nekem rózsaszín volt. :D

Nagy zsebes nadrágok

Ma már mindenhol az folyik, hogy a nagy zsebes gatyók mennyire előnytelenek és szoktassuk le róla a férfiakat is. Egyébként szintén általános sulis koromban még hatalmas trend volt. Volt egy farmerom is és tényleg a kedvencem volt. Igaz a hímzett farmerok ( amik most a kedvenceim) is pár éven belül ilyen listán lesznek..hiszen a divat változik. Lehet, hogy pár év múlva zsebes gatyókban fogunk flangálni.:D

Hatalmas műanyag karórák

Ez a trend az, amit sosem próbáltam, mert már akkor se értettem. Pár éve minden fiatal kezén csak ilyet láttam ( az enyémen nem volt :D ) és színválaszték is volt belőle. Bár szerintem inkább kiegészítőként funkcionált, mint óraként. :D

 Előző ilyen bejegyzésem: http://inspirationsofmanuela.blog.hu/2017/03/05/5_fura_trend_a_multbol_776

További tartalmakkal várlak

a FACEBOOKINSTAGRAM  és YOUTUBE oldalamon.

sign.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr8612922441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása