Ezeket vettem 350 Forintért - Essence Haul

21850346_1793834410644499_973251199_n.jpg

Sziasztok! :) Ugye ti is hallottatok az óriási Essence kiárusításról?  Mivel én főleg a Rossmannban szoktam vásárolni, így már nagyon vártam, hogy mikor lesz a kiárusítás időpontja. Sajnos, mire elértem a drogériába a rúzsok nagy része elfogyott, de más termékből még volt választék. Most csak két terméket szereztem be, de ezek tényleg olyanok, amiket már régóta szerettem volna kipróbálni.

Essence Make Me Brow Szemöldökformázó Gél – 03 soft browny brows

21691284_1792894007405206_926883527_n.jpg

21850658_1792893987405208_448037828_n.jpg

Egy szemöldökformázó gél vásárlása már többször megfordult a fejemben. Mindig irigylem az olyanokat, akiknek szépen formára beáll a szemöldökük, anélkül, hogy bármit is csinálnának vele. Persze nálam ez nem így van! :D A szemöldök por használata kötelező, de ezzel a géllel jobban rá tudok segíteni, hogy a szálak normálisan álljanak. Emellett egy színezett termékről van szó, és nagyon örültem, amikor láttam, hogy a 03-as árnyalatot árulják ki, hiszen ez a világos barna pont megy a szemöldökömhöz. A tartóssága nekem egész napig is kitart ( el sem kenődik), szóval ár érték arányban igazán megérte.

Essence 2in1 Eyeshadow & Primer

21905318_1792894017405205_349276789_n.jpg

A szemhéjpúderekkel eddig mindig az volt a bajom, hogy nap végére semmi sem látszott belőlük. Szerettem volna egy olyan szemhéj primert, ami valóban tartósítja a szemhéjpúdert és az ára sincs a magasban. Az Essence kiárusításon sikerült megtalálnom! :) Ez a termék rózsaszínes és drappos árnyalatban kapható, természetesen én a rózsaszínt vettem meg. :D A szememen tényleg tovább marad meg a festék, szóval ismét egy abszolút jó termékkel ismerkedtem meg. :) A későbbiekben egy smink videóban fogom nektek megmutatni. Ti miket szereztetek be az Essence kiárusításon? Én most minimálistára vettem a vásárlást, mert olyan dolgokat szerettem volna megvásárolni, amikre szükségem van. Ha pedig még nem néztetek körül a Rossmannba, siessetek hátha találtok még egy-két csoda cuccot! ;)

Hasonló bejegyzéshttp://inspirationsofmanuela.blog.hu/2017/01/13/catrice_haul_test_644

További tartalmakkal várlak a FACEBOOKINSTAGRAM  és YOUTUBE oldalamon.

sign.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr6112879164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása