Smink Tippek Pattanásokra

21269582_1774548579239749_870001282_n.jpg

Sziasztok! :) Mostanában sajnos kijött rajtam pár pattanás és így muszáj voltam a sminket segítségül hívni. Pár éve még én is kísérleteztem, hogy mely termékeket használjam, amikkel sikert érhetek el. Én általában halványítani próbálom a pattanásokat és egy természetes hatás elérése törekedek. Szeretném veletek megosztani a saját tapasztalataimat ebben a témában, mert lehet rajtatok is most jött ki egy fránya pati.

Színes korrektorok

Ebben eleinte nem hittem és az interneten is olvastam negatív kritikát róla. Pattanások esetében zöld színt kell használnunk, hogy kompenzálni tudjuk a pirosságot. Nekem ez beválik! Persze neked is ki kell tapasztalnod, hogy a te bőrödön ez működik vagy sem. Azonban egy nagy igazság számomra kiderült, hogy soha se az internetre alapozd a véleményedet, hanem mindent tapasztalj meg! :)

A korrektor állaga

Életem első korrektorja stick-es volt és évekig ragaszkodtam hozzá. Nekem egy Essence termék volt a kedvencem. Majd kipróbáltam egy hab állagú korrektort, ami szintén az Essence-től volt. Mai napig ezt használom, mert én tökéletesen meg vagyok elégedve a fedésével. Sokan a folyékony állagú korrektorokra esküsznek. A Catrice márka Camouflage folyékony korrektorjai nekem is szimpatikusak, szóval a jövőben egy próbát biztosan megérnek majd.

Alapozó felvitele

Természetesen fontos, hogy megtaláld a megfelelő színt és a bőrödön is jól működő alapozót. Nekem ez jelenleg a Maybelline Affinitone alapozó, melyet már több éve vásárolok újra. De nem csak az a alapozó a fontos, hanem az is,hogy hogyan is viszed fel az arcodra. Én smink szivaccsal vagy egyszerűen kézzel kenem fel szívesen. Vannak akik szerint a természetes hatást csakis ecsettel lehet elérni. Ezért ezt is neked kell kipróbálni, hogy neked melyik a leghatásosabb.

Primer és Mattító púder használata

Nem tudom elégszer elmondani vagy leírni, a primer pozitív tulajdonságát. Nekem mindig hozzájárul a sminkem tartósságához. Emellett én egy SHE márkájú mattító púdert is használok. Ezeknek köszönhetően, a pattanásaimon is megmarad mind az alapozó, mind pedig a korrektor.

Nekem ezek lettek volna a tapasztalataim. Videót is készítettem hozzá, ha gondoljátok azt is lessétek meg! ;) Nektek mik a tippjeitek ezzel a témában kapcsolatban? :)

A Videó :

További tartalmakkal várlak a FACEBOOKINSTAGRAM  és YOUTUBE oldalamon.  

sign.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr5512793868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása