Le a tökéletességgel – Tippek a negatív hétköznapokra

 

20891521_1758909070803700_17274834_n.jpg

Nap mint nap görgetjük át az Instagramot és rengeteg tökéletes élet tárul elénk. Igaz a mai világban ez egy elvárás is nem, hogy mindenben a legjobbat nyújtsuk? Legyen szó munkáról, suliról vagy bármiről. Hatalmas kényszer nehezedik rá az emberre és látván ezeket az Instagram képeket néha eszembe jut, hogy csak nekem vannak rossz napjaim?!

Az igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy én nagyon maximalista vagyok. Minden esetben próbálom a legjobbat kihozni magamból. Persze sokszor van, hogy valami nem úgy sül el, ahogy szeretnénk, és sokszor romokban látjuk az egész életünket. Aztán ránézünk az Instagramra és látjuk a kirakatba készült álomvilágról szóló képeket. Gondoltam összegyűjtök 5 olyan tippet, ami az ilyen rossz napokat is segít átvészelni.

1) Soha ne máshoz hasonlítsd magadat. Nem! Nem kell tökéletesnek lenned. Mindig magadnak felelj meg és fogad el a dolgok történését. Minden okkal történik.

2) Olyan embereket kövess Instagram-on, akik a valódi életüket mutatják be. Szóval inkább inspiráló profilokra kattints és ne olyan embereket kövess, akik az úgymond „tökéletes életüket” mutogatják. Ha szeretnétek pár szerintem inspiráló személyeket, írjátok meg nyugodtan.

3) Gondolj a pozítiv élményekre, amik örömet okoztak neked az életben. Ettől én mindig fel szoktam vidulni kicsit. :) Néha szoktam fényképeket böngészni és ez is elűzi a rosszkedvet.

4) Olvass egy jó könyvet vagy készíts valami nasit. :D Szerintem ez is  kikapcsolja az embert és eltereli a negatív gondolatokat. Ha nem lenne ötleted, ajánlom az Oreos jeges kakaó receptemet, amitől tuti jobban fogod érezni magadat. Valamint én előszeretettel böngészek női magazinokat mint például Joy-t vagy Glamour-t és ezekben is nagyon magával ragadó témák vannak. :)

5) Menj ki a házból és sétálj egyet. Picit jól esik, ha csak úgy sétálsz és kiszellőzteted a fejedet.:) Lillafüreden voltál már ? :) Az egyik bejegyzésemben erről a kirándulásomról írtam, hátha meghozom a te kedvedet is hozzá. :)

Nektek mik a tippjeitek? :) Remélem tetszett ez a bejegyzés és a köcetkezőben is velem tartasz. Addig is további tartalmakkal várlak a FACEBOOKINSTAGRAM  és YOUTUBE oldalamon. :)

A nyereményjátékért ide kattints.

 sign.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr712751096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása