Holiday Lookbook

holiday_lookbook.png

HU: Sziasztok Csajok! :) Ebben a bejegyzésben megmutatom azokat az outfit-eket, amiket a nyaraláson viseltem. Így visszanézve elég basic darabokat kaptam fel, de hátha egy kis inspirációt ad. Egyébként akkor még nem volt ekkora hőség, szóval többször is hosszú gatyót választottam. :)

EN: Hello Girls! :) In this post I would like to show my outfits, which I wore during the holiday.  Now as I see the pictures, I realise that the looks are so basic. I hope you get some inspirations from them. BTW the weather was acceptable at that time, so I chose trousers many times. :)

HÉTFŐ - MONDAY

20706469_1751600844867856_1286193826_n.jpg

HU: Az első szettem egy abszolút basic, hiszen az utazáshoz, gondoltam ez a legpraktikusabb. A szakadt farmeremhez egy egyszerű felsőt vettem fel.

EN: My first outfit was an absolute basic one, because I found it very practical. So I was wearing my destroyed jeans with a simple T-shirt.

KEDD - TUESDAY

20706477_1751600834867857_1714433891_n.jpg

HU: A következő outfitben ismerős lehet a rózsaszín pasztell nadrág. Így nyáron nagyon sokat hordtam és még egy blog bejegyzés is született belőle: Egy rózsaszín nadrág két élete címen. Most egy csipkés off the shoulder felsőre esett a választásom. A táska és a szandálom pedig maradt a megszokott.

EN: In this outfit the pastel pink trousers can be familiar to you, because I showed you in an earlier post: The two lives of pastel pink trousers. In this picture I opt for an off the shoulder top. My bag and sandal remain the customary.

SZERDA - WEDNESDAY

20706830_1751600791534528_1090942588_n.jpg

HU: A szerdai szettem tudom ,hogy kicsit unalmas, de ezt a romper még mindig imádom. Ezen a napon hatalmas kánikula jött és így nem is volt kérdés,hogy mit veszek magamra. Nagyon gyenge az anyaga és így jó döntésnek bizonyult.

EN: My look of Wednesday can be a bit boring to you, but I am still in love with this romper. On that day the weather was extremely hot, so it was no doubt that I choose my fav romper. Its material is so soft and this romper was again the best choice.

CSÜTÖRTÖK - THURSDAY

20706491_1751731998188074_1254372646_n.jpg

HU: Bemutatom így a csütörtöki outfitemben az egyik legjobb sortomat a kánikulára. Igaz még tavaly vettem a C&A-ban ( mert akkor még volt a Miskolc Plázában és még mindig nem értem miért zárták be) és ez egy fesztivál kollekciós darab volt. Mivel a gatyó mintásabb, így egy lazac színű felsővel párosítottam. Ti hogy álltok egyébként ezekkel a masins chokerekkel? Én most nyáron nagyon megszerettem és számtalanszor viselem.

EN: Let me introduce one of my best short for the hot weather. To be honest, I bought it last year in C&A ( when C&A was available in the Plaza of Miskolc and I still have not understood why it was closed) and it was part of a festival collection. This short is patterned, so I thought that a salmon-colour top was perfect with this short.. Anyway, do you like these kinds of ribbon chokers? In this summer I really take to it.

PÉNTEK - FRIDAY
20733176_1751752088186065_944292010_n.jpg

HU: Az utolsó napra előkerült a szekrényből a kedvenc pólóm és a szakadt farmerem. A lábamra pedig espadrille került. Nektek, hogy tetszett ez a heti mi volt rajtam bejegyzés? Melyik volt a kedvencetek?

További tartalmakkal várlak a FACEBOOK, INSTAGRAM  és YOUTUBE oldalamon. :)

EN: Then the last day came and I found my fav embroidered T-shirt and my beloved destroyed jeans. On my feet  I was wearing espadrille. Do you like this weekly “what I wore” post? What was your fav?

More info on my FACEBOOKINSTAGRAM  és YOUTUBE page :)

sign.jpg

A NYEREMÉNYJÁTÉKRÓL NE FELEDKEZZETEK MEG ! ;)

 

NYEREMÉNYJÁTÉK��� A játékban 2 nyertes lesz, az egyik szerencsés egy chokert a másik a pedig egy fülbevalót fog nyerni.B...

Közzétette: Inspirations of Manuela – 2017. augusztus 1.

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr1112728874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása