Egy rózsaszín nadrág két élete – outfit

Sziasztok! :) Ti is szeretitek nyáron a pasztellszínű nadrágokat? Én egyenesen oda vagyok értük és ezen a nyáron egy pasztell rózsaszín nadrágot vásároltam. Ezt a színt azért is választottam, mert sok féle felsővel lehet kombinálni..kissé elegánsabb vagy akár sportosabb stílusba is el lehet menni. A következőkben két féle outfit inspirációt fogok mutatni nektek.

Az első outfit egy sportosabb lesz. A rózsaszín nadrágomhoz egy fehér hímzett pólót párosítottam, amivel már volt egy outfit a blogon : Flowers are my best friends.Mivel egy kirándulós szettet szerettem volna összeállítani, így az espadrilles cipőmet és a hátizsákomat vettem fel. A napszúrásra mindig figyelni kell, így egy baseball sapkát is felkaptam. A képek az Avalon parkban készültek és csodálatos levendulások voltak. Ha valahol sétálnátok, akkor ajánlom figyelmetekbe ezt a helyet.





A második outfit egy nyári sétára összeválogatott szerelés. Felsőnek egy shoulder-off blúzt választottam, ami nemcsak nagyon divatos, de a nagy melegben elég szellős és ha ez nem lenne elég, még apró virágok is díszitik. A lábamra szintén espadrille került és a kedvenc virágos táskám is velem jött. A képek helyszíne a Siónál készültek, ami egy szuper hely ha egy nyári sétára vágytok.





Nektek melyik outfit tetszett jobban? Nekem talán az első. :) Igazság szerint, a második outfit a szemüvegem miatt nem állt közel a szívemhez, de muszáj így nyáron hordanom, amikor még gyengébbek szemeim és próbálok megbarátkozni vele. :D Ha van szemüvegetek hordjátok, mert a szemetek a legfontosabb! :) Ha szeretnétek szemüveggel kapcsolatos bejegyzést írjátok meg.:) Egyébként, mit szólnátok ilyen féle outfit bejegyzéshez, amiben egy adott ruha darabot két féle képpen mutatok be? Ha tetszene az ötlet, azt is osszátok meg kommentben. 

További tartalmakkal várlak a  FACEBOOKINSTAGRAM  és YOUTUBE oldalamon. :)


A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr4912702071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása